بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پس دادن پیراهن شماره 7 ؛یعنی بازگشت قطعی فرهاد به استقلال

وقتی از اکبرپور می‌پرسیم تغییر شماره تو مربوط به بازگشت مجیدی است تلاش می‌کند صحبتی انجام ندهد: «من خبری از هیچ‌کس ندارم. نمی‌توانم درباره بازگشت مجیدی حرفی بزنم چرا که اصلا در جریان نیستم. شماره 4 را دوست داشتم و آن را انتخاب کردم. پوشیدن این پیراهن ربطی به بازگشت مجیدی و این حرف‌ها ندارد.»
از سیاوش اکبرپور سوال کردیم آیا علاقه‌ای به بازگشت مجیدی دارد یا نه که واکنشی اینچنینی داشت: «مگر به علاقه من است که کسی در استقلال باشد یا نه؟ جذب بازیکن جدید دستمن نیست، دست کادر فنی و مدیریت باشگاه است. به همین خاطر من نمی‌توانم درباره بازگشت مجیدی حرفی بزنم.»

اکبرپور درباره خریدهای استقلال و اینکه حالا به این تیم لقب کهکشانی داده‌اند، می‌گوید: «با آمدن جانواریو و توزی و تمدید قرارداد جباری حالا یک تیم کامل داریم البته ما دنبال لقب کهکشانی نیستیم و مهم این است که حرف‌های‌مان را در زمین مسابقه بزنیم.»


نظرات شما عزیزان:

فهيمه
ساعت14:24---27 تير 1391
فداي عکس خوشکلت کاپيتان...پاسخ:چیه دیگه جوش شیرین نمیزنی! گفتم آرزوها و رویاهایت را بزرگتر کن تا بزرگتر شدنت را بزرگی کنی! به تجزیه و تحلیل هایم ایمان آوردی!؟ خود فرهاد مجیدی هم هم جا خورده چه برسه به هومن جعفری!

محبوبه
ساعت18:40---26 تير 1391
خدایی اخبارت خیلی دقیقه!

وقتی در اوج دعواهای لفظی فرهاد با قلعه نویی خبر از بازگشت مجیدی میدیپاسخ:سلام من هم مثل خودت فقط یک هوادار هستم و فقط از تخیلم استفاده می کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 4 / 1391برچسب:نقل انتقالات,کانون هواداران,فرهاد مجیدی,استقلال,سیاوش اکبرپور,شماره7, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com